הדפסה על קופסא

​ ​
קופסא עם מכסה אינטגרלי
 
שרוול + קופסא
 
מכסה + תחתית 
קופסא למשחקי קלפים
 
קופסא מתקפלת
פתיחה עליונה + תחתונה
 
אריזות מיוחדות
 
קופסא נידונה להיות בסופו של דבר מושלכת אל פח האשפה ומשם יש כאלה שכבר ימחזרו את אותה קופסת הקרטון וחוזר חלילה. אך נשאלת השאלה מה גרם לאותה הקופסא שהשלכתם אל פח האשפה להגיע אל ביתכם?

מה שגרם לאותה הקופסא להגיע אל ביתכם שלכם הוא לא פעם ההדפסה על הקופסא. כן, עד כמה שזה נשמע מופרך מה שגורם לאנשים לרכוש מוצר כזה או אחר ולהתעלם התעלמות מוחלטת מהמתחרים של אותה החברה שנקנתה היא בזכות הדפסה על קופסא שמושכת את הקונה לרכוש בסופו של דבר את המוצר.

הדפסה על קופסא היא מקצוע עתיק יומין, הדפוס עבר לאורך השנים תהפוכות ושינויים, בשנים האחרונות נכנסו אל עולם הדפוס מכונות חדישות בעלות יכולות מדהימות, ממש כמו כל העולם הטכנולוגי כך גם עולם הדפוס התקדם ופרץ קדימה.

קידמה זו מאפשרת הדפסה על קופסא ברמה גבוהה מאוד אך לא רק על סוג אריזה זה. הדפסה על אריזות מנייר היא דוגמא נוספת לסוגים שונים של אריזות. אולם הדפסה על אריזות מנייר תהיה שונה ותצריך מיומנויות שונות בהתאם לסוג האריזה.

כאמור הדפסה על אריזות קרטונים היא חשובה מאוד למכירת המוצר. אבל למה בעצם? בעיקר בגלל המסר, המסר אשר מועבר במלל שעל גבי האריזה הוא חשוב מאין כמותו, מעבר למלל אנו מודעים לעובדה כי המשחק של הצבעים והגוונים מושך מאוד את העין של הילדים וגם של המבוגרים, מחקרים רבים נעשו בנושא.

מדוע עוד חשובה הדפסה על קופסא?
יש עוד מסר אחד חשוב שעובר מהדפוס אל הצרכן. הדפסה על אריזות קרטונים איכותית ומעולה תעביר שדר אל הקונה שגם המוצר שבתוך הקופסא הוא איכותי ומעולה. לעומת זאת רמת דפוס ירודה תגרום לעין לא להימשך לאריזה הזו ולעבור למוצר מושך אחר וכן הזמנת קופסאות.

עדי הפקות דפוס
 הדפסה על אריזות היא המומחיות שלנו. הדפסה על אריזות של "עדי הפקות דפוס" היא ברמה מקצועית גבוהה מאוד ואיכותית. מה שגורם לרמה הגבוהה היא לא רק הדפסה על קופסא איכותית אלא שימוש במוצרי גלם מעולים כמו: קרטונים, נייר ושקיות מעולות.
 

שימושים שונים בתעשייה


חייגו 050-2234279 (ירון)
או 050-7215031 (עדי)
ונשמח לעמוד לרשותכם
ולייעץ בכל נושא
מלאו פרטיכם בטופס
וניצור עמכם קשר בהקדם


סניף מרכז: ת.ד. 1804 , א.ת. חולון 5811702
פקס: 02-5334073  | 
adiboxes@gmail.com
 
סניף צפון:  פקס: 04-6870990
 

סניף מרכז: ת.ד. 1804 , א.ת. חולון 5811702

home, home, house, building

סניף צפון: טל' 050-223-4279

home, home, house, building
envelop3, envelop, mail, email, contact, letter

050-2234279 (ירון) / 050-7215031 (עדי) 

phone6, phone, contact, telephone, support, call

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם: