דפוס על קרטונים

 עבודת דפוס טובה היא סוג של אומנות, על מנת להדפיס דבר מה על קרטון, שקית או נייר מוטב ויהיה שילוב נכון של חומרי גלם איכותיים, טכנולוגיה מתקדמת וידע. דפוס על קרטונים איכותי וטוב הוא לפעמים יעשה את מלאכת השיווק הטובה ביותר עבור אותו איש המכירות שמנסה למכור מוצר כזה או אחר.

דפוס על אריזה מאפשר לנו כצרכנים לקבל את המסר שרוצה בעל המפעל שמייצר מוצר כזה או אחר להעביר. המסר הזה יועבר בצורת דפוס על אריזה, אולם בעבודה לא מספיק טובה עלול המסר לעבור גם בצורה שלילית. על כן חשוב מאוד לדעת לבחור את בית הדפוס הטוב ביותר והמקצועי ביותר למוצרי האריזה שלכם.

ישנם כאמור כל מיני סגנונות של דפוס על אריזות קרטון, חשוב מאוד להתאים את הסגנון למוצר, לצורך הדוגמא מוצר לילדים אשר יימכר בתוך קופסאות אז מוטב כי דפוס על אריזות קרטון לטובת אותו המוצר יעוצב בהתאם ומסוגנן בהתאמה לילדים וכולי.

מדוע עוד חשוב דפוס על קרטונים?
דפוס על קרטונים או במקרים אחרים כאשר נזדקק להדפיס על מוצרי אריזה אחרים כמו דפוס על שקיות חשוב כי לא רק המסר המילולי יעבור כראוי אלא גם המסר הוויזואלי. איכות ההדפסה על קופסא חשובה מאוד להעביר מסר של מקצועיות ואיכות, דפוס על שקיות איכותי ישדר ישירות ללקוח כי גם המוצר שבתוך השקית הוא מוצר איכותי ביותר.

מסיבה זו בדיוק מתעקשים בחברות הפרסום השונות על מוצרי אריזה המעולים ביותר הקיימים. יש הטוענים כי ההשקעה באריזה היא צריכה להיות שוות ערך למוצר עצמו ואולי אף יותר מכך. דפוס על קופסא אשר יעניין את הילד ישכנע אותו ואת הוריו לעיתים הרבה יותר מאשר המוצר עצמו.

דפוס על קרטונים? רק בעדי הפקות!
צוות מקצועי ומיומן יידע לעזור לכם לבחור את מוצר האריזה שלכם המותאם למוצר בצורה מושלמת. דפוס קופסא הוא המומחיות שלנו. דפוס על קרטונים או כל סוג אחר של מוצר אריזה יעשה באחריות מלאה ומתוך דגש כי דפוס על קופסא יותאם למוצר שלכם . 
 
​ ​
קופסא עם מכסה אינטגרלי
 
שרוול + קופסא
 
מכסה + תחתית 
קופסא למשחקי קלפים
 
קופסא מתקפלת
פתיחה עליונה + תחתונה
 
אריזות מיוחדות
 

שימושים שונים בתעשייה


חייגו 050-2234279 (ירון)
או 050-7215031 (עדי)
ונשמח לעמוד לרשותכם
ולייעץ בכל נושא
מלאו פרטיכם בטופס
וניצור עמכם קשר בהקדם


סניף מרכז: ת.ד. 1804 , א.ת. חולון 5811702
פקס: 02-5334073  | 
adiboxes@gmail.com
 
סניף צפון:  פקס: 04-6870990
 

סניף מרכז: ת.ד. 1804 , א.ת. חולון 5811702

home, home, house, building

סניף צפון: טל' 050-223-4279

home, home, house, building
envelop3, envelop, mail, email, contact, letter

050-2234279 (ירון) / 050-7215031 (עדי) 

phone6, phone, contact, telephone, support, call

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם: